Raport roczny 2021

Proces definiowania treści Raportu

Proces definiowania istotnych aspektów dla raportowania Orange Polska obejmował:

  • analizę badań opinii publicznej, klientów indywidualnych i biznesowych na temat kwestii
  • istotnych dla odpowiedzianego operatora telekomunikacyjnego oraz publikacji medialnych
  • dotyczących Spółki
  • analizę badań satysfakcji pracowników
  • analizę kluczowych wskaźników wpływu społecznego Orange Polska
  • standardy Grupy Orange w zakresie raportowania pozafinansowego
  •  przegląd wyzwań dla sektora telekomunikacyjnego w Polsce i na świecie oraz działań innych firm telekomunikacyjnych w tym zakresie
  • proces dialogu z interesariuszami wokół strategii społecznej odpowiedzialności Orange Polska
  • tematyczny dialog z interesariuszami na temat dostępności usług, zarządzania różnorodnością, gospodarki obiegu zamkniętego
  • wymogi Dyrektywy 2014/95/UE w odniesieniu do ujawniania informacji niefinansowych i informacji dot. różnorodności oraz suplementu dotyczącego zgłaszania informacji związanych z klimatem (2019/C 209/01)
  • informacje zwrotne od naszych interesariuszy na temat ubiegłorocznego raportu
  • rekomendacje Rady Nadzorczej dotyczące raportu.
  • dialog z interesariuszami na temat „Jak być odpowiedzialnym w postCOVIDowym świcie”
  • Cele Zrównoważonego Rozwoju
  • standardy raportowania ESG
  • rekomendacje Grupy Zadaniowej ds. Ujawniania Informacji Finansowych Związanych z Klimatem (Task Force on Climate-related Financial Disclosures – TCFD) oraz Taksonomii.
Orange-PL_25 Orange-PL_25

Wyniki wyszukiwania