Raport roczny 2021

Nasi interesariusze

Poprzez dialog z interesariuszami uczymy się skuteczniej odpowiadać na ich oczekiwania. W poniższej tabeli przedstawiono naszych kluczowych interesariuszy, kwestie dla nich istotne oraz sposób, w jaki z nimi współpracujemy. W toku naszej działalności codziennie stykamy się z członkami każdej z tych grup.

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Dostawcy i podwykonawcy wpływają na możliwość świadczenia usług i dostarczania produktów.

Sposób zaangażowania

Dialog i budowanie długoterminowych relacji z dostawcami; ocena w ramach Grupy; badania opinii; audyty.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt, badania opinii co najmniej raz w roku.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Uczciwe traktowanie; przejrzyste zasady przetargów i współpracy; terminowe płatności; korzystne warunki.

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Ponieważ telekomunikacja to branża podlegająca regulacji, nawiązanie i utrzymanie konstruktywnych relacji z regulatorem ma bardzo duże znaczenie

Sposób zaangażowania

Prowadzenie konstruktywnego dialogu z regulatorem; proces konsultacji; sprawozdania wynikające z wymogów regulacyjnych; spotkania; udział w konferencjach branżowych.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Uzyskiwanie licencji i spełnianie wymogów; jakość usług i sieci; szerszy dostęp do usług szerokopasmowych; partnerstwo w dziedzinie ochrony zdrowia i edukacji; inwestycje w mniej uprzywilejowane społeczności.

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Jako spółka giełdowa, troszczymy się o naszych inwestorów i środowisko finansowe.

Sposób zaangażowania

Przekazywanie szczegółowych i przejrzystych informacji o wynikach finansowych i operacyjnych; zaangażowanie w bezpośredni dialog
z inwestorami poprzez udział w sesjach wyjazdowych, konferencjach i spotkaniach; witryna internetowa poświęcona relacjom z inwestorami.

Częstotliwość zaangażowania

Kwartalna i roczna publikacja wyników oraz spotkania, ankiety i stały kontakt bezpośredni.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Przejrzyste informacje finansowe; możliwość spotkań z Zarządem; przywrócenie wzrostu przychodów, EBITDAaL i przepływów pieniężnych; monetyzacja inwestycji w sieć; perspektywa wypłat dywidendy

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Klienci są kluczem do sukcesu i umieszczamy ich w centrum wszystkich naszych działań.

Sposób zaangażowania

Dialog z klientami: „słuchamy-odpowiadamy”, badania satysfakcji klientów, w tym NPS.

Częstotliwość zaangażowania

Stały kontakt bezpośredni, regularne badania opinii klientów – miesięczne, kwartalne, roczne i doraźne

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Niezawodna i odporna sieć; duży zasięg; bezpieczne usługi; proste, przejrzyste oferty i opłaty; dobra oferta konwergentna; doskonała
obsługa klienta; łatwy dostęp do usług.

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Odpowiednio wykwalifikowani i zmotywowani pracownicy odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta oraz generowaniu większej długoterminowej wartości.

Sposób zaangażowania

Szkolenia pracowników i rozwijanie talentów; dialog z pracownikami: badania satysfakcji; dialog ze związkami zawodowymi.

Częstotliwość zaangażowania

Stały kontakt bezpośredni, regularne badania satysfakcji raz w roku.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy; konkurencyjny poziom wynagrodzeń; standardy bezpieczeństwa; jasna ścieżka kariery i system motywacyjny; możliwość rozwoju.

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Budowanie strategicznych sojuszy może pomóc w zapewnieniu jakości sieci i poszerzeniu oferty dla klientów.

Sposób zaangażowania

Indywidualne spotkania biznesowe; umowy oparte na godziwych zasadach współpracy.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Przejrzyste i uczciwe zasady współpracy

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Pobudzanie lokalnych gospodarek wzmacnia społeczno-ekonomiczny kontekst naszej działalności.

Sposób zaangażowania

Współpraca ze społecznościami lokalnymi; partnerstwo programowe z instytucjami edukacyjnymi i społecznymi.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Inwestycje w infrastrukturę; inwestycje w społeczności lokalne

Wyniki wyszukiwania