Raport zintegrowany 2018

  • Wprowadzenie
    • Słowo wstępu
    • O raporcie
  • Firma i jej interesariusze
    • O firmie
    • Nasi interesariuszes
  • Model biznesowy i tworzenie wartości
    • Model biznesowy i tworzenie wartości
    • Kluczowe zasoby
    • Model biznesowy
    • Otoczenie zewnętrzne
    • Otoczenie wewnętrzne
  • Strategia
    • Pytania do Jean-François Fallachera, Prezesa Orange Polska
    • Nasza strategia
  • Wyniki
    • Pytania do Macieja Nowohońskiego, Członka Zarządu Orange Polska ds. Finansów
    • Wyniki modelu biznesowego
    • Wyniki finansowe
  • Zarządzanie ryzykiem
    • Zarządzanie ryzykiem
    • Ekspozycja na ryzyko
  • Ład korporacyjny
    • Nasze podejście do ładu korporacyjnego
    • Struktura zarządzania
    • Działalność organów Spółki w 2018 roku
  • Wybrane dane finansowe
  • Załączniki
    • Tabela GRI
    • Proces definiowania treści Raportu
    • Cele Zrównoważonego Rozwoju
    • Nota metodologiczna wskaźników niefinansowych
    • Słownik
    • Oświadczenie Audytora
    • Kontakt
Firma i jej interesariusze

Nasi interesariusze

Społeczności
lokalne
Inwestorzy
Klienci
Dlaczego zaangażowanie jest istotne Jako spółka giełdowa, dbamy o naszych inwestorów i środowisko finansowe.
Inwestycje w infrastrukturę; inwestycje w społeczności lokalne. Przekazywanie szczegółowych i przejrzystych informacji o wynikach finansowych i operacyjnych;
zaangażowanie w bezpośredni dialog z inwestorami poprzez udział w sesjach wyjazdowych, konferencjach i spotkaniach;
witryna internetowa poświęcona relacjom z inwestorami.
Częstotliwość zaangażowania Kwartalna i roczna publikacja wyników oraz spotkania, ankieta, stały kontakt bezpośredni.
Najważniejsze kwestie dla danej grupy Przejrzyste informacje finansowe; przywrócenie wzrostu przychodów, EBITDA i przepływów pieniężnych; monetyzacja inwestycji w sieć; perspektywa wypłat dywidendy. [więcej] [więcej]
Inwestorzy
Klienci
Pracownicy
Dlaczego zaangażowanie jest istotne Klienci są kluczem do sukcesu i umieszczamy ich w centrum wszystkich naszych działań.
Sposób zaangażowania Dialog z klientami: „słuchamy- -odpowiadamy”, badania satysfakcji klientów, w tym NPS
Częstotliwość zaangażowania Stały kontakt bezpośredni, regularne badania opinii klientów – miesięczne, kwartalne, roczne oraz doraźne.
Najważniejsze kwestie dla danej grupy Niezawodna i odporna sieć; duży zasięg; bezpieczne usługi; proste, przejrzyste oferty i opłaty; dobra oferta konwergentna; doskonała obsługa klienta; łatwy dostęp do usług. [więcej] [więcej] [więcej] [więcej]
Klienci
Pracownicy
Partnerzy biznesowi
Dlaczego zaangażowanie jest istotne Niezawodna i odporna sieć; duży zasięg; bezpieczne usługi; proste, przejrzyste oferty i opłaty; dobra oferta konwergentna; doskonała obsługa klienta; łatwy dostęp do usług.
Sposób zaangażowania ENiezawodna i odporna sieć; duży zasięg; bezpieczne usługi; proste, przejrzyste oferty i opłaty; dobra oferta konwergentna; doskonała obsługa klienta; łatwy dostęp do usług.
Częstotliwość zaangażowania Stały kontakt bezpośredni, regularne badania satysfakcji 2 razy w roku.
Najważniejsze kwestie dla danej grupy Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy; konkurencyjny poziom wynagrodzeń; standardy bezpieczeństwa; jasna ścieżka kariery i system motywacyjny; możliwość rozwoju. [więcej]
Pracownicy
Partnerzy biznesowi
Dostawcy
Dlaczego zaangażowanie jest istotne Budowanie strategicznych sojuszy może pomóc w zapewnieniu jakości sieci i poszerzeniu oferty dla klientów.
Sposób zaangażowania Indywidualne spotkania biznesowe; umowy oparte na godziwych zasadach współpracy.
Częstotliwość zaangażowania Regularny i bieżący kontakt.
Najważniejsze kwestie dla danej grupy Przejrzyste i uczciwe zasady współpracy. [więcej] [więcej]
Partnerzy biznesowi
Dostawcy
Instytucje państwowe i regulacyjne
Dlaczego zaangażowanie jest istotne Dostawcy i podwykonawcy wpływają na możliwość świadczenia usług i dostarczania produktów
Sposób zaangażowania Dialog i budowanie długoterminowych relacji z dostawcami;
ocena w ramach Grupy; badania opinii; audyty.
Częstotliwość zaangażowania Regularny i bieżący kontakt, badania opinii co najmniej 1 raz w roku.
Najważniejsze kwestie dla danej grupy Uczciwe traktowanie;
przejrzyste zasady przetargów i współpracy;
terminowe płatności;
korzystne warunki. [więcej] [więcej]
Dostawcy
Instytucje państwowe i regulacyjne
Społeczności lokalne


Dlaczego zaangażowanie jest istotne Ponieważ telekomunikacja to branża podlegająca regulacji, nawiązanie i utrzymanie konstruktywnych relacji z regulatorem ma bardzo duże znaczenie.
Sposób zaangażowania Prowadzenie konstruktywnego dialogu z regulatorem; proces konsultacji; sprawozdania wynikające z wymogów regulacyjnych; spotkania; udziałw konferencjach branżowych.
Częstotliwość zaangażowania Regularny i bieżący kontakt.
Najważniejsze kwestie dla danej grupy Uzyskiwanie licencji i spełnianie wymogów; jakość usług i sieci;
szerszy dostęp do usług szerokopasmowych;
partnerstwo w dziedzinie ochrony zdrowia i edukacji;
inwestycje w mniej uprzywilejowane społeczności. [więcej] [więcej]
Instytucje państwowe i regulacyjne
Społeczności lokalne
Inwestorzy
Dlaczego zaangażowanie jest istotne Pobudzanie lokalnych gospodarek wzmacnia społeczno-ekonomiczny kontekst naszej działalności.
Sposób zaangażowania Współpraca ze społecznościami lokalnymi; partnerstwo programowe z instytucjami edukacyjnymi i społecznymi.
Częstotliwość zaangażowania Regularny i bieżący kontakt.
Najważniejsze kwestie dla danej grupy Inwestycje w infrastrukturę;
inwestycje w społeczności lokalne. [więcej]