Raport zintegrowany 2018

  • Wprowadzenie
    • Słowo wstępu
    • O raporcie
  • Firma i jej interesariusze
    • O firmie
    • Nasi interesariuszes
  • Model biznesowy i tworzenie wartości
    • Model biznesowy i tworzenie wartości
    • Kluczowe zasoby
    • Model biznesowy
    • Otoczenie zewnętrzne
    • Otoczenie wewnętrzne
  • Strategia
    • Pytania do Jean-François Fallachera, Prezesa Orange Polska
    • Nasza strategia
  • Wyniki
    • Pytania do Macieja Nowohońskiego, Członka Zarządu Orange Polska ds. Finansów
    • Wyniki modelu biznesowego
    • Wyniki finansowe
  • Zarządzanie ryzykiem
    • Zarządzanie ryzykiem
    • Ekspozycja na ryzyko
  • Ład korporacyjny
    • Nasze podejście do ładu korporacyjnego
    • Struktura zarządzania
    • Działalność organów Spółki w 2018 roku
  • Wybrane dane finansowe
  • Załączniki
    • Tabela GRI
    • Proces definiowania treści Raportu
    • Cele Zrównoważonego Rozwoju
    • Nota metodologiczna wskaźników niefinansowych
    • Słownik
    • Oświadczenie Audytora
    • Kontakt
Załączniki

Proces definiowania treści Raportu

Proces definiowania istotnych aspektów dla raportowania Orange Polska obejmował:
  • analizę badań opinii publicznej, klientów indywidualnych i biznesowych na temat kwestii istotnych dla odpowiedzianego operatora telekomunikacyjnego oraz publikacji medialnych dotyczących Spółki;
  • analizę badań satysfakcji pracowników;
  • analizę kluczowych wskaźników wpływu społecznego Orange Polska
  • standardy Grupy Orange w zakresie raportowania pozafinansowego
  • przegląd wyzwań dla sektora telekomunikacyjnego w Polsce i na świecie oraz działań innych firm telekomunikacyjnych w tym zakresie;
  • proces dialogu z interesariuszami wokół strategii społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2016-2020;
  • tematyczny dialog z interesariuszami na temat dostępności usług, zarządzania różnorodnością, gospodarki obiegowej;
  • przegląd dokumentów definiujących wyzwania dla biznesu w kontekście zrównoważonego rozwoju – Strategia na rzecz odpowiedzialnego rozwoju, Cele Zrównoważonego Rozwoju;
  • wymogi Dyrektywy 2014/95/UE w odniesieniu do ujawniania informacji niefinansowych i informacji dot. różnorodności;
  • informacje zwrotne od naszych interesariuszy na temat ubiegłorocznego raportu
  • rekomendacje Rady Nadzorczej dotyczące raportu.
W 2018 roku w ramach dialogu na temat aktualizacji strategii CSR przeprowadziliśmy badania opinii publicznej na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i oczekiwań w stosunku do Orange Polska w tym obszarze. Zdaniem respondentów powinniśmy swoim zainteresowaniem objąć wszystkie obszary wskazane w strategii - tj. bezpieczeństwo w internecie, etyczne zachowanie wobec pracowników, klientów i partnerów biznesowych oraz dbałość o pracowników, ochronę środowiska, rozwój społeczno-cyfrowy, rzetelna i odpowiedzialną komunikację, troskę o prawa człowieka w łańcuch dostaw oraz wspieranie innowacji (ponad 80% odpowiedzi).

Obszary strategii CSR

process