Raport zintegrowany 2018

  • Wprowadzenie
    • Słowo wstępu
    • O raporcie
  • Firma i jej interesariusze
    • O firmie
    • Nasi interesariuszes
  • Model biznesowy i tworzenie wartości
    • Model biznesowy i tworzenie wartości
    • Kluczowe zasoby
    • Model biznesowy
    • Otoczenie zewnętrzne
    • Otoczenie wewnętrzne
  • Strategia
    • Pytania do Jean-François Fallachera, Prezesa Orange Polska
    • Nasza strategia
  • Wyniki
    • Pytania do Macieja Nowohońskiego, Członka Zarządu Orange Polska ds. Finansów
    • Wyniki modelu biznesowego
    • Wyniki finansowe
  • Zarządzanie ryzykiem
    • Zarządzanie ryzykiem
    • Ekspozycja na ryzyko
  • Ład korporacyjny
    • Nasze podejście do ładu korporacyjnego
    • Struktura zarządzania
    • Działalność organów Spółki w 2018 roku
  • Wybrane dane finansowe
  • Załączniki
    • Tabela GRI
    • Proces definiowania treści Raportu
    • Cele Zrównoważonego Rozwoju
    • Nota metodologiczna wskaźników niefinansowych
    • Słownik
    • Oświadczenie Audytora
    • Kontakt
Wyniki

Wyniki modelu biznesowego

Wdrażając przyjęty model biznesowy i realizując strategiczne cele, dążymy do zapewnienia bezkonkurencyjnej transmisji danych dla gospodarstw domowych i przedsiębiorstw oraz szerokiej oferty usług dostosowanej do potrzeb klientów. Chcemy, żeby z perspektywy klienta wszystkie kontakty z firmą przebiegały w sprawny i przyjazny sposób. Jednocześnie pragniemy być elastyczną i sprawną organizacją, stale szukającą pola do poprawy efektywności. Orange Polska rozumie też globalne wyzwania związane z ochroną środowiska i zasobów naturalnych. Realizujemy cele biznesowe z poszanowaniem zasad ekologii i w harmonii ze środowiskiem.

Bezkonkurencyjna transmisja danych dla gospodarstw domowych i przedsiębiorstw
  • Zapewnienie najlepszej jakości sieci
    - niezawodna sieć
    - najlepsza jakość sieci bez względu na lokalizację
  • Zapewnienie oferty usług dostosowanej do potrzeb klientów
    - szerokie, konkurencyjne portfolio usług telekomunikacyjnych, wzbogacone o usługi dodane
    - usługi konwergentne
    - odpowiednie produkty za odpowiednią cenę
Najlepsze doświadczenie klienta
  • Optymalna struktura kanałów sprzedaży
    - optymalizacja i wzmocnienie zdalnych kanałów sprzedaży
  • Zapewnienie klientom sprawnej i przyjaznej obsługi
    - uproszczenie procedur i eliminacja zbędnych procedur i utrudnień
    - załatwianie spraw w czasie jednego kontaktu
    - wysoki wskaźnik NPS
    - usługi dostępne dla wszystkich
Efektywność i odpowiedzialność w działaniu
  • Nacisk na poprawę efektywności
    - elastyczna i sprawna organizacja stale szukająca pola do poprawy efektywności
    - ciągła transformacja kosztów pośrednich
    - optymalizacja i automatyzacja procesów
  • Zarządzanie wpływem na środowisko
    - realizacja celów biznesowych z poszanowaniem zasad ekologii i w harmonii ze środowiskiem
  • Wpływ na społeczeństwo
    - programy społeczne
  • Przyjazny pracodawca w cyfrowym świecie
    - inwestowanie w rozwój pracowników

Aby ułatwić ocenę postępów w budowaniu wartości dla interesariuszy i realizacji określonych powyżej celów, w niniejszym rozdziale wykorzystujemy wskaźniki KPI jako miarę sukcesu.