Orange Polska jest największym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce, działającym we wszystkich segmentach rynku telekomunikacyjnego. Grupa posiada największą infrastrukturę telekomunikacyjną w Polsce, świadcząc usługi głosowe i przesyłu danych w sieci stacjonarnej i komórkowej. Posiadaczem 50,67% akcji Orange Polska jest Orange S.A., jeden z wiodących operatorów telekomunikacyjnych w Europie. Źródłem sukcesu Orange Polska jest konkurencyjna oferta, prężne i aktywne struktury sprzedażowe oraz wysoka jakość obsługi klienta, wzmocnione przez rozbudowaną infrastrukturę i zmotywowaną kadrę pracowników. Koordynacja wysiłków w ramach zwartego i efektywnego modelu biznesowego pozwoli na zapewnienie trwałego i rozsądnego zwrotu akcjonariuszom.
Zapewnienie polskim konsumentom i przedsiębiorstwom najlepszej jakości sieci dużych prędkości oraz bezkonkurencyjnego doświadczenia klienta. Ten cel osiągniemy poprzez opracowanie prostych i efektywnych usług cyfrowych, świadczonych w sieci mobilnej i światłowodowej – zapewniając klientom stały kontakt i umożliwiając im to, co dla nich ważne.
Chcemy zapewnić mieszkańcom Polski najlepszą w swojej klasie jakość sieci i konwergentnych usług cyfrowych, dzięki wyjątkowemu połączeniu technologii mobilnej i szybkiej stacjonarnej technologii szerokopasmowej, szerokiej obecności na obszarze kraju, wykwalifikowanym pracownikom nastawionym na klientów oraz wartościom marki Orange. Chcemy być efektywnym, odpowiedzialnym społecznie i „ludzkim w środku” operatorem z wyboru dla Polaków – umożliwiając im to, co dla nich ważne.
3 465 |
woluntariuszy wśród pracowników |
872,636
|
dzieci objętych działaniami na rzecz bezpieczeństwa w sieci |
3,654 |
instytucje edukacyjne wzięły udział w programach społecznych wspieranych przez Orange Polska |
Klienci konwergentni |
Dostępy komórkowe (karty SIM) |
Internet stacjonarny (rynek detaliczny) |
Klienci TV |
Łącza stacjonarne (rynek detaliczny) |
---|---|---|---|---|
1 547 000
(+18.5% r/r) |
14 805 000
(+2.6% r/r) |
2 560 000
(+5.0% r/r) |
943 000
(+11.2% r/r) |
3 407 000
(-7.5% r/r) |
B2C 1 236 000
(+19.4% r/r) |
post-paid 9 922 000
(+2.0% r/r) |
Fibre 366 000
(+71.0% r/r) |
||
B2B 311 000
(+14.8% r/r) |
pre-paid 4 883 000
(+3.9% r/r) |
VDSL 503 000
(+7.7% r/r) |