Chcemy zaspokajać potrzeby klientów zapewniając
im bezkonkurencyjną jakość transmisji danych oraz
dostarczając produkty i usługi, na jakich im zależy. Dążymy
do osiągnięcia pozycji wiodącego operatora w Polsce
dla gospodarstw domowych oraz wiarygodnego i chętnie
wybieranego partnera dla przedsiębiorstw, wspierającego
transformację cyfrową. Oferujemy szeroką gamę produktów
i usług telekomunikacyjnych dla klientów indywidualnych,
biznesowych i hurtowych. Jesteśmy jedynym operatorem
na rynku polskim, który łączy ofertę usług stacjonarnych
i mobilnych, zapewniając stałą, wysoką jakość połączeń dla
różnych technologii.
Aby osiągnąć sukces biznesowy, musimy zapewnić wartość
klientom, zaspokajając ich potrzeby i aspiracje. To przełoży
się na zwiększony udział w rynku, a jednocześnie wzrost
przychodów i zysków. Warunkiem powodzenia jest oferta usług,
która będzie odpowiadać potrzebom klientów, pozwoli nam
wyróżnić się na rynku oraz będzie konkurencyjna. Ponadto,
taką ofertę trzeba jeszcze odpowiednio zaprezentować.
Dostosowanie oferty do potrzeb klientów
Potrzeby klientów szybko się zmieniają, a postępująca cyfryzacja społeczeństwa skutkuje dynamicznym wzrostem zapotrzebowania na przesył danych. W związku z tym, musimy stale rozwijać naszą ofertę, dostosowując ją do potrzeb klientów i proponując odpowiednie produkty za odpowiednią cenę. Nasze działania w tym zakresie muszą się różnić dla rynku konsumenckiego i biznesowego. Co więcej, grupa klientów biznesowych również nie jest jednorodna. Dla celów wewnętrznych, wyodrębniamy wśród nich małe firmy, większych klientów korporacyjnych oraz klientów kluczowych (największych). Przykładem zmiany oczekiwań klientów jest trend polegający na dążeniu do zaspokojenia potrzeb całych gospodarstw domowych – w przeciwieństwie do umów indywidualnych, które jeszcze kilka lat temu były normą na rynku. Nasze produkty są dostępne dla wszystkich, niezależnie od wieku, sprawności, umiejętności czy miejsca zamieszkania. Prowadzimy aktywny dialog z klientami, aby zyskać pewność, że nasze usługi i produkty spełniają ich potrzeby i wymagania.
Konkurencyjność i wyróżniki oferty
Warunkiem sukcesu jest konkurencyjność naszej oferty usług. W związku z tym, uważnie monitorujemy działalność konkurencji i podejmujemy odpowiednie działania. Polski rynek jest silnie konkurencyjny. We wszystkich segmentach operuje znaczna liczba podmiotów. Nasilenie i dynamika konkurencji ma istotny wpływ na nasze wyniki finansowe. Stale poszukujemy nowych rozwiązań ofertowych oraz staramy się zachować właściwą równowagę pomiędzy funkcjonalnością a ceną. Kluczowym wyróżnikiem na rynku i źródłem przewagi konkurencyjnej jest w naszym przypadku to, że świadczymy zarówno usługi komórkowe jak i stacjonarne – co określamy mianem konwergencji. Oferta konwergentna odpowiada w kompleksowy sposób na potrzeby gospodarstw domowych w zakresie telekomunikacji oraz zachęca klientów do zakupu dodatkowych usług, przyczyniając się do wzrostu satysfakcji i ograniczenia utraty klientów (wskaźnik rezygnacji jest bowiem znacznie niższy niż w przypadku klientów korzystających z pojedynczych usług). Przyspieszyliśmy wdrażanie strategii konwergencji wprowadzając ofertę konwergentną Orange Love jako kluczową formułę komercyjną w ramach nowej strategii Orange.one. Wprowadzamy także usługi dodatkowe dla gospodarstw domowych, uzupełniające ofertę produktów telekomunikacyjnych, takie jak odsprzedaż energii. Na rynku biznesowym, dobrym przykładem działań wyróżniających nas na tle konkurencji jest budowanie kompetencji w obszarze usług teleinformatycznych, co w wielu przypadkach pomaga nam pozyskać firmy dla naszych usług podstawowych. Istotnym źródłem przewagi konkurencyjnej i ważnym wyróżnikiem jest dla nas marka Orange – szeroko rozpoznawalna i o zasięgu globalnym.