Orange Polska jest największym dostawcą usług telekomunikacyjnych w Polsce, działającym we wszystkich segmentach rynku telekomunikacyjnego. Grupa posiada największą infrastrukturę telekomunikacyjną w Polsce, świadcząc usługi głosowe i przesyłu danych w sieci stacjonarnej i komórkowej. Posiadaczem 50,67% akcji Orange Polska jest Orange S.A., jeden z wiodących operatorów telekomunikacyjnych w Europie. Źródłem sukcesu Orange Polska jest konkurencyjna oferta, prężne i aktywne struktury sprzedażowe oraz wysoka jakość obsługi klienta, wzmocnione przez rozbudowaną infrastrukturę i zmotywowaną kadrę pracowników. Koordynacja wysiłków w ramach zwartego i efektywnego modelu biznesowego pozwoli na zapewnienie trwałego i rozsądnego zwrotu akcjonariuszom.
Wizja Orange Polska: łączymy wszystkich z tym co najważniejsze w ich życiu. Dążymy do zapewnienia polskiemu społeczeństwu najwyższej jakości połączeń i usług cyfrowych dzięki wyjątkowemu połączeniu szybkiej sieci stacjonarnej i mobilnej oraz szerokiego pokrycia terytorium Polski tymi technologiami, dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanych pracowników nastawionych na zadowolenie klienta, a także dzięki wykorzystaniu wartości marki Orange. Chcemy być efektywnym, odpowiedzialnym społecznie i przyjaznym operatorem z wyboru: łącząc wszystkich z tym co najważniejsze w ich życiu.
Misja Orange Polska: zapewnienie polskim konsumentom i przedsiębiorstwom najlepszej jakości sieci dużych prędkości oraz najlepszego doświadczenia klienta. Orange dąży do zapewnienia klientom zarówno w domu jak i w pracy doskonałego doświadczenia w codziennym korzystaniu z prostych i efektywnych usług opartych o technologię cyfrową w sieci mobilnej i światłowodowej – łącząc klientów z tym co najważniejsze w ich życiu.
622,000
dzieci nauczonych, jak
bezpiecznie korzystać z internetu |
77
cyfrowych Pracowni
Orange dla społeczności lokalnych |
Telefonia komórkowa (karty SIM) |
Internet stacjonarny (rynek detaliczny) |
Telefonia stacjonarna (rynek detaliczny) |
Klienci TV |
Klienci usług konwergentnych |
---|---|---|---|---|
16.0 mln (+0.6% rok-do-roku) |
2.0 mln (-3.3% rok-do-roku) |
3.9 mln (-6.2% rok-do-roku) |
766 tys. (+3.4% rok-do-roku) |
879 tys. (+20.7% rok-do-roku) |
9.5 mln post-paid (+13.4% rok-do-roku) |
404 tys. VDSL (+43.3% rok-do-roku) |
|||
6.5 mln pre-paid (-13.5% rok-do-roku) |
88 tys. światłowód (+418% rok-do-roku) |