Raport
Zintegrowany
2019

Orange Polska

Firma i jej interesariusze

Nasi interesariusze

Dialog z interesariuszami pomaga nam skuteczniej odpowiadać na ich oczekiwania. W tabeli przedstawiono kluczowe grupy interesariuszy i interesujące ich kwestie, a także formy kontaktu. W toku naszej działalności, na co dzień stykamy się z przedstawicielami każdej z tych grup.

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Jako spółka giełdowa, troszczymy się o naszych inwestorów i środowisko finansowe

Sposób zaangażowania

Przekazywanie szczegółowych i przejrzystych informacji o wynikach finansowych i operacyjnych; zaangażowanie w bezpośredni dialog z inwestorami poprzez udział w sesjach wyjazdowych, konferencjach i spotkaniach; witryna internetowa poświęcona relacjom z inwestorami.

Częstotliwość zaangażowania

Kwartalna i roczna publikacja wyników oraz spotkania, ankieta i stały kontakt bezpośredni.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Przejrzyste informacje finansowe; możliwość spotkań z Zarządem; przywrócenie wzrostu przychodów, EBITDA i przepływów pieniężnych; monetyzacja inwestycji w sieć; perspektywa wypłat dywidendy (więcej informacji na stronach: Wyniki modelu biznesowego, Działalność organów Spółki w 2019 roku).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Klienci są kluczem do sukcesu i umieszczamy ich w centrum wszystkich naszych działań.

Sposób zaangażowania

Dialog z klientami: „słuchamy — odpowiadamy”, badania satysfakcji klientów, w tym NPS.

Częstotliwość zaangażowania

Stały kontakt bezpośredni, regularne badania opinii klientów – miesięczne, kwartalne, roczne i doraźne

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Niezawodna i odporna sieć; duży zasięg; bezpieczne usługi; proste, przejrzyste oferty i opłaty; dobra oferta konwergentna; doskonała obsługa klienta; łatwy dostęp do usług (więcej informacji na stronach: Model biznesowy, Strategia firmy, Wyniki modelu biznesowego).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Odpowiednio wykwalifikowani i zmotywowani pracownicy odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta oraz generowaniu większej długoterminowej wartości.

Sposób zaangażowania

Szkolenia pracowników i rozwijanie talentów; dialog z pracownikami: badania satysfakcji; dialog ze związkami zawodowymi.

Częstotliwość zaangażowania

Stały kontakt bezpośredni, regularne badania satysfakcji co najmniej raz w roku.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy; konkurencyjny poziom wynagrodzeń; standardy bezpieczeństwa; jasna ścieżka kariery i system motywacyjny; możliwość rozwoju (więcej informacji na stronie: Wyniki modelu biznesowego).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Budowanie strategicznych sojuszy może pomóc w zapewnieniu jakości sieci i poszerzeniu oferty dla klientów.

Sposób zaangażowania

Indywidualne spotkania biznesowe; umowy oparte na godziwych zasadach współpracy.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Przejrzyste i uczciwe zasady współpracy (więcej informacji na stronach: Otoczenie zewnętrzne, Nasze podejście do ładu korporacyjnego).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Dostawcy i podwykonawcy wpływają na możliwość świadczenia usług i dostarczania produktów.

Sposób zaangażowania

Dialog i budowanie długoterminowych relacji z dostawcami; ocena w ramach Grupy; badania opinii; audyty.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt, badania opinii co najmniej raz w roku.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Uczciwe traktowanie; przejrzyste zasady przetargów i współpracy; terminowe płatności; korzystne warunki (więcej informacji na stronach: Otoczenie zewnętrzne, Nasze podejście do ładu korporacyjnego).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Ponieważ telekomunikacja to branża podlegająca regulacji, nawiązanie i utrzymanie konstruktywnych relacji z regulatorem ma bardzo duże znaczenie.

Sposób zaangażowania

Prowadzenie konstruktywnego dialogu z regulatorem; proces konsultacji; sprawozdania wynikające z wymogów regulacyjnych; spotkania; udział w konferencjach branżowych.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Uzyskiwanie licencji i spełnianie wymogów; jakość usług i sieci; szerszy dostęp do usług szerokopasmowych; partnerstwo w dziedzinie ochrony zdrowia i edukacji; inwestycje w mniej uprzywilejowane społeczności (więcej informacji na stronach: Kluczowe zasoby, Model biznesowy, Nasze podejście do ładu korporacyjnego).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Pobudzanie lokalnych gospodarek wzmacnia społeczno-ekonomiczny kontekst naszej działalności.

Sposób zaangażowania

Współpraca ze społecznościami lokalnymi; partnerstwo programowe z instytucjami edukacyjnymi i społecznymi.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Inwestycje w infrastrukturę; inwestycje w społeczności lokalne (więcej informacji na stronie: Wyniki modelu biznesowego).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Jako spółka giełdowa, troszczymy się o naszych inwestorów i środowisko finansowe

Sposób zaangażowania

Przekazywanie szczegółowych i przejrzystych informacji o wynikach finansowych i operacyjnych; zaangażowanie w bezpośredni dialog z inwestorami poprzez udział w sesjach wyjazdowych, konferencjach i spotkaniach; witryna internetowa poświęcona relacjom z inwestorami.

Częstotliwość zaangażowania

Kwartalna i roczna publikacja wyników oraz spotkania, ankieta i stały kontakt bezpośredni.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Przejrzyste informacje finansowe; możliwość spotkań z Zarządem; przywrócenie wzrostu przychodów, EBITDA i przepływów pieniężnych; monetyzacja inwestycji w sieć; perspektywa wypłat dywidendy (więcej informacji na stronach: Wyniki modelu biznesowego, Działalność organów Spółki w 2019 roku).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Klienci są kluczem do sukcesu i umieszczamy ich w centrum wszystkich naszych działań.

Sposób zaangażowania

Dialog z klientami: „słuchamy — odpowiadamy”, badania satysfakcji klientów, w tym NPS.

Częstotliwość zaangażowania

Stały kontakt bezpośredni, regularne badania opinii klientów – miesięczne, kwartalne, roczne i doraźne

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Niezawodna i odporna sieć; duży zasięg; bezpieczne usługi; proste, przejrzyste oferty i opłaty; dobra oferta konwergentna; doskonała obsługa klienta; łatwy dostęp do usług (więcej informacji na stronach: Model biznesowy, Strategia firmy, Wyniki modelu biznesowego).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Odpowiednio wykwalifikowani i zmotywowani pracownicy odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta oraz generowaniu większej długoterminowej wartości.

Sposób zaangażowania

Szkolenia pracowników i rozwijanie talentów; dialog z pracownikami: badania satysfakcji; dialog ze związkami zawodowymi.

Częstotliwość zaangażowania

Stały kontakt bezpośredni, regularne badania satysfakcji co najmniej raz w roku.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Przyjazne i nowoczesne środowisko pracy; konkurencyjny poziom wynagrodzeń; standardy bezpieczeństwa; jasna ścieżka kariery i system motywacyjny; możliwość rozwoju (więcej informacji na stronie: Wyniki modelu biznesowego).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Budowanie strategicznych sojuszy może pomóc w zapewnieniu jakości sieci i poszerzeniu oferty dla klientów.

Sposób zaangażowania

Indywidualne spotkania biznesowe; umowy oparte na godziwych zasadach współpracy.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Przejrzyste i uczciwe zasady współpracy (więcej informacji na stronach: Otoczenie zewnętrzne, Nasze podejście do ładu korporacyjnego).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Dostawcy i podwykonawcy wpływają na możliwość świadczenia usług i dostarczania produktów.

Sposób zaangażowania

Dialog i budowanie długoterminowych relacji z dostawcami; ocena w ramach Grupy; badania opinii; audyty.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt, badania opinii co najmniej raz w roku.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Uczciwe traktowanie; przejrzyste zasady przetargów i współpracy; terminowe płatności; korzystne warunki (więcej informacji na stronach: Otoczenie zewnętrzne, Nasze podejście do ładu korporacyjnego).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Ponieważ telekomunikacja to branża podlegająca regulacji, nawiązanie i utrzymanie konstruktywnych relacji z regulatorem ma bardzo duże znaczenie.

Sposób zaangażowania

Prowadzenie konstruktywnego dialogu z regulatorem; proces konsultacji; sprawozdania wynikające z wymogów regulacyjnych; spotkania; udział w konferencjach branżowych.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Uzyskiwanie licencji i spełnianie wymogów; jakość usług i sieci; szerszy dostęp do usług szerokopasmowych; partnerstwo w dziedzinie ochrony zdrowia i edukacji; inwestycje w mniej uprzywilejowane społeczności (więcej informacji na stronach: Kluczowe zasoby, Model biznesowy, Nasze podejście do ładu korporacyjnego).

Dlaczego zaangażowanie jest istotne

Pobudzanie lokalnych gospodarek wzmacnia społeczno-ekonomiczny kontekst naszej działalności.

Sposób zaangażowania

Współpraca ze społecznościami lokalnymi; partnerstwo programowe z instytucjami edukacyjnymi i społecznymi.

Częstotliwość zaangażowania

Regularny i bieżący kontakt.

Najważniejsze kwestie dla danej grupy

Inwestycje w infrastrukturę; inwestycje w społeczności lokalne (więcej informacji na stronie: Wyniki modelu biznesowego).

Strona korzysta z plików cookie i podobnych technologii, aby poprawić wydajność i jakość użytkowania. Korzystanie z naszej witryny oznacza zgodę na pliki cookie opisane w naszych zasadach. Możesz modyfikować, blokować lub usuwać pliki cookie w dowolnym czasie, zmieniając ustawienia przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.