Raport
Zintegrowany
2019

Orange Polska

Załączniki

Proces definiowania treści raportu

Proces definiowania istotnych aspektów dla raportowania Orange Polska obejmował:

  • analizę badań opinii publicznej, klientów indywidualnych i biznesowych na temat kwestii istotnych dla odpowiedzianego operatora telekomunikacyjnego oraz publikacji medialnych dotyczących Spółki
  • analizę badań satysfakcji pracowników
  • analizę kluczowych wskaźników wpływu społecznego Orange Polska
  • standardy Grupy Orange w zakresie raportowania pozafinansowego
  • przegląd wyzwań dla sektora telekomunikacyjnego w Polsce i na świecie oraz działań innych firm telekomunikacyjnych w tym zakresie
  • proces dialogu z interesariuszami wokół strategii społecznej odpowiedzialności Orange Polska 2016–2020
  • tematyczny dialog z interesariuszami na temat dostępności usług, zarządzania różnorodnością, gospodarki obiegowej
  • przegląd dokumentów definiujących wyzwania dla biznesu w kontekście zrównoważonego rozwoju – Strategia na rzecz odpowiedzialnego rozwoju, Cele Zrównoważonego Rozwoju
  • wymogi Dyrektywy 2014/95/UE w odniesieniu do ujawniania informacji niefinansowych i informacji dot. różnorodności oraz suplementu dotyczącego zgłaszania informacji związanych z klimatem (2019/C 209/01)
  • informacje zwrotne od naszych interesariuszy na temat ubiegłorocznego raportu
  • rekomendacje Rady Nadzorczej dotyczące raportu

Obszary strategii CSR

Cele Zrównoważonego Rozwoju

Orange Polska zobowiązał się do realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju (tzw. SDG – Sustainable Development Goals). Deklarację partnerstwa na rzecz zrównoważonego rozwoju podpisano podczas zorganizowanej przez Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju konferencji „Program działań na rzecz zrównoważonego rozwoju 2030 – cele dla świata, wyzwanie dla kraju, odpowiedzialność dla wszystkich”.

Koniec z ubóstwem
Odniesienie
Wyniki modelu biznesowego

Mniej nierówności
Odniesienie
Kluczowe zasoby
Model Biznesowy

Dobre zdrowie i jakość życia
Odniesienie
Wyniki modelu biznesowego

Zrównoważone miasta i społeczności
Odniesienie
Strategia firmy
Wyniki finansowe w 2019 roku

Dobra jakość edukacji
Odniesienie
Model Biznesowy
Wyniki modelu biznesowego

Odpowiedzialna konsumpcja i produkcja
Odniesienie
Wyniki modelu biznesowego

Wzrost gospodarczy i godna praca
Odniesienie
Model Biznesowy
Wyniki modelu biznesowego

Pokój, sprawiedliwość i silne instytucje
Odniesienie
Działalność organów Spółki w 2019 roku

Innowacyjność, przemysł, infrastruktura
Odniesienie
Model Biznesowy
Strategia firmy
Wyniki modelu biznesowego

Partnerstwa na rzecz celów
Odniesienie
Wyniki modelu biznesowego
Tabela GRI

Powiązania pomiędzy strategicznymi obszarami a wskaźnikami GRI

Bardzo ważne obszary Wskaźniki GRI
bezpieczeństwo internetowe dzieci i rodzin GRI 102-2, 416-1, 418-1
dostępność sieci GRI 203-1,2
innowacyjne rozwiązania ICT GRI 203-1,2
obsługa klienta GRI 102-2
prywatność i bezpieczeństwo danych GRI 418-1
odpowiedzialny pracodawca GRI 102-8,41, 400-1,2, 403-1,2,3,4, 404-1,2,3, 405-1,2, 406-1, 408-1, 409-1
wsparcie dla przedsiębiorczości GRI 102-2
informacja o ryzykach GRI 416-1,2
wsparcie dla cyfryzacji biznesu i regionów GRI 203-1,2
rozwój umiejętności cyfrowych GRI 203-1,2, 413-1
etyka i transparentność GRI 102-16, 205-1,2,3, 206-1
transparentna oferta i komunikacja GRI 417-1,2,3
Ważne obszary
ICT dla zdrowia GRI 102-2
ICT dla edukacji GRI 404-2, 413-1
specjalna oferta dla wybranych grup GRI 102-2
polityka zakupowa GRI 102-9
wolność wypowiedzi i prawa człowieka GRI 403-4, 412-2
postawa ekologiczna i recykling GRI 301-1,3, 302-1,4,5, 303-1, 305-1,4,3, 306-2, 307-1
redukcja konsumpcji energii GRI 302-1,4

Strona korzysta z plików cookie i podobnych technologii, aby poprawić wydajność i jakość użytkowania. Korzystanie z naszej witryny oznacza zgodę na pliki cookie opisane w naszych zasadach. Możesz modyfikować, blokować lub usuwać pliki cookie w dowolnym czasie, zmieniając ustawienia przeglądarki. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności.