Chcemy, żeby z perspektywy klienta wszystkie kontakty z firmą przebiegały w sprawny i przyjazny sposób. Jednocześnie pragniemy być elastyczną i sprawną organizacją, stale szukającą pola do poprawy efektywności.
Orange Polska rozumie także globalne wyzwania związane z ochroną środowiska i zasobów naturalnych. Realizujemy cele biznesowe z poszanowaniem zasad ekologii i w harmonii ze środowiskiem.
- Zapewnienie najlepszej jakości sieci
- niezawodna sieć
- najlepsza jakość sieci bez względu na lokalizację
- Zapewnienie oferty usług dostosowanej do potrzeb klientów
- szerokie, konkurencyjne portfolio usług telekomunikacyjnych
- odpowiednie produkty za odpowiednią cenę
- Optymalna struktura kanałów sprzedaży
- optymalizacja i wz- mocnienie cyfrowych kanałów sprzedaży
- Zapewnienie klientom sprawnej i przyjaznej obsługi
- uproszczenie procedur i eliminacja zbędnych procedur i utrudnie
- załatwianie spraw w czasie jednego kontaktu
- wysoki wskaźnik NPS - usługi dostępne dla wszystkich
- Integrator i dostawca usług cyfrowych
- doradztwo i integracja kompleksowych usług transformacyjnych dla przedsiębiorstw
- cyfrowy partner w zakresie bezpieczeństwa, rozwiązań chmurowych, infrastruktury IT i sieci
- Nacisk na poprawę efektywności
- elastyczna i sprawna organizacja stale szukająca pola do poprawy efektywności
- ciągła transformacja kosztów pośrednich
- optymalizacja i automatyzacja procesów
- Zarządzanie wpływem na środowisko
- realizacja celów biznesowych z poszanowaniem zasad ekologii i w harmonii ze środowiskiem
- Wpływ na społeczeństwo
- programy społeczne
- przyjazny pracodawca w cyfrowym świecie
- inwestowanie w rozwój pracowników