Wyniki
modelu biznesowego

Wdrażając przyjęty model biznesowy i realizując strategiczne cele, dążymy do zapewnienia bezkonkurencyjnej transmisji danych dla gospodarstw domowych i przedsiębiorstw oraz szerokiej oferty usług dostosowanej do potrzeb klientów.

Chcemy, żeby z perspektywy klienta wszystkie kontakty z firmą przebiegały w sprawny i przyjazny sposób. Jednocześnie pragniemy być elastyczną i sprawną organizacją, stale szukającą pola do poprawy efektywności.

Orange Polska rozumie także globalne wyzwania związane z ochroną środowiska i zasobów naturalnych. Realizujemy cele biznesowe z poszanowaniem zasad ekologii i w harmonii ze środowiskiem.

  • Zapewnienie najlepszej jakości sieci
    • niezawodna sieć
    • najlepsza jakość sieci bez względu na lokalizację
  • Zapewnienie oferty usług dostosowanej do potrzeb klientów
    • szerokie, konkurencyjne portfolio usług telekomunikacyjnych
    • odpowiednie produkty za odpowiednią cenę
  • Optymalna struktura kanałów sprzedaży
    • optymalizacja i wz- mocnienie cyfrowych kanałów sprzedaży
  • Zapewnienie klientom sprawnej i przyjaznej obsługi
    • uproszczenie procedur i eliminacja zbędnych procedur i utrudnie
    • załatwianie spraw w czasie jednego kontaktu
    • wysoki wskaźnik NPS - usługi dostępne dla wszystkich
  • Integrator i dostawca usług cyfrowych
    • doradztwo i integracja kompleksowych usług transformacyjnych dla przedsiębiorstw
    • cyfrowy partner w zakresie bezpieczeństwa, rozwiązań chmurowych, infrastruktury IT i sieci
  • Nacisk na poprawę efektywności
    • elastyczna i sprawna organizacja stale szukająca pola do poprawy efektywności
    • ciągła transformacja kosztów pośrednich
    • optymalizacja i automatyzacja procesów
  • Zarządzanie wpływem na środowisko
    • realizacja celów biznesowych z poszanowaniem zasad ekologii i w harmonii ze środowiskiem
  • Wpływ na społeczeństwo
    • programy społeczne
    • przyjazny pracodawca w cyfrowym świecie
    • inwestowanie w rozwój pracowników