Posiadamy największą infrastrukturę telekomunikacyjną w Polsce, dostarczając szeroką gamę produktów i usług dla klientów indywidualnych, biznesowych i hurtowych w sieci stacjonarnej i komórkowej. Jesteśmy największym w Polsce operatorem konwergentnym (łączącym ofertę usług stacjonarnych i mobilnych), działającym w oparciu o technologię światłowodową. Klientom biznesowym oferujemy kompleksowe rozwiązania wspierające transformację cyfrową.
Posiadaczem 50,67% akcji Orange Polska jest Orange S.A., jeden z wiodących operatorów telekomunikacyjnych w Europie. Źródłem sukcesu Orange Polska jest konkurencyjna oferta, prężne i aktywne struktury sprzedażowe oraz wysoka jakość obsługi klienta, wzmocnione przez rozbudowaną infrastrukturę i zmotywowaną kadrę pracowników. Koordynacja wysiłków w ramach zwartego i efektywnego modelu biznesowego pozwoli na zapewnienie trwałego i godziwego zwrotu akcjonariuszom.
Struktura własnościowa
Liczba posiadanych akcji | |
---|---|
Orange S.A | 664 999 999 |
Allianz | 101 008 824 |
Nationale-Nederlanden | 72 053 524 |
Pozostali akcjonariusze | 474 295 132 |
Razem | 1 312 357 479 |
Od odwrócenia trendów do zrównoważonego wzrostu
W czerwcu 2021 roku przedstawiliśmy nowy plan strategiczny o nazwie .Grow, na lata 2021- 2024. Strategia Orange.One miała charakter przełomowy: przyczyniła się do odwrócenia wieloletnich negatywnych trendów przychodów i rentowności, przywracając wzrost. Strategia .Grow to kolejny, ewolucyjny krok, który przyczyni się do stymulacji i przyspieszenia wzrostu przychodów i zysków, kładąc jednocześnie podwaliny pod kontynuację wzrostu po roku 2024.
Orange Polska osiągnął półmetek w realizacji strategii .Grow. Pomimo licznych przeciwności, związanych głównie z otoczeniem makroekonomicznym, oraz rosnącej konkurencji, Grupa jest na dobrej drodze do osiągnięcia wszystkich celów finansowych i operacyjnych.
Misja Grupy Orange
Jako zaufany partner, Orange daje każdemu dostęp do cyfrowego świata.
Nasze wartości
- Jestem blisko klienta
- Jestem blisko zespołu
- Buduję relacje oparte na zaufaniu i szacunku
- Stale upraszczam
- Działam zwinnie i skutecznie
- Komunikuje się efektywnie i otwarcie
- Współpracuję
- Doceniam pracę innych
- Dzielę się pasją i dbam o otoczenie
- Kwestionuję status quo i proponuję usprawnienia
- Eksperymentuję i podejmuję ryzyko
- Szukam innowacji
Indywidualni klienci konwergentni | Dostępy komórkowe (karty SIM) | Internet stacjonarny (rynek detaliczny) | Klienci TV | Głosowe łącza stacjonarne (rynek detaliczny) |
---|---|---|---|---|
w tys. | ||||
1 625 (+4.7% r/r) | 17 630 (+4.9% r/r) | 2 804 (+2.1% r/r) | 955 (-4.0% r/r) | 2 572 (-4.8% r/r) |
w tym głosowe post-paid 8 723 (+3.5% r/r) | w tym światłowód 1 171 (+24% r/r) | w tym IPTV 821 (+15.6% r/r) | ||
w tym pre-paid 5 064 (+2.2% r/r) |
Ład korporacyjny
Orange Polska - jako spółka notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych (GPW) w Warszawie - stosuje zasady ładu korporacyjnego, zachowując krajowe i międzynarodowe standardy właściwego zarządzania spółką, w szczególności Dobre Praktyki GPW.