Klienci i użytkownicy

Sektor usług telekomunikacyjnych jest szczególnie narażony na zagrożenia bezpieczeństwa danych, ponieważ przedsiębiorstwa zarządzają coraz większą ilością danych klientów, w tym danymi osobowymi, a także demograficznymi, behawioralnymi i lokalizacyjnymi. Częste ataki na infrastrukturę telekomunikacyjną oraz zasoby danych wskazują na potrzebę zwiększenia bezpieczeństwa sieci.
Z punktu widzenia operatora telekomunikacyjnego, kluczowe kwestie dla klientów i użytkowników to przede wszystkim zapewnienie prywatności poprzez identyfikację zagrożeń związanych z gromadzeniem, przechowywaniem i wykorzystywaniem wrażliwych danych osobowych oraz budowanie odporności systemów i procesów przetwarzających te dane. Dlatego kwestie odpowiednich zabezpieczeń sieci przed cyberatakami, usługi i produkty zwiększające bezpieczeństwo klientów czy też edukacja użytkowników internetu są ważne dla Orange Polska.
Szczególną uwagę kierujemy na bezpieczeństwo najmłodszych uczestników cyfrowego świata – dzieci i młodzież, dając im oraz ich rodzicom i opiekunom odpowiednie narzędzia ochrony i wiedzę, jak być bezpiecznym w cyfrowym świecie.
Kolejnym ważnym zagadnieniem dla klientów i użytkowników usług telekomunikacyjnych jest ich dostępność dla wszystkich, a szczególnie osób starszych i z niepełnosprawnościami. Zapewnienie dostępu do usług wszystkim klientom, niezależnie od ich sprawności, wieku, umiejętności czy sytuacji ekonomicznej, jest jednym z najważniejszych zadań odpowiedzialnego operatora telekomunikacyjnego.
