W 2020 roku z powodzeniem zakończyliśmy realizację strategii Orange.One. Ambitne cele określone w tym planie zostały osiągnięte, a odwróceniu uległy wieloletnie negatywne trendy przychodów i rentowności. Zrealizowaliśmy cel, jakim był powrót na ścieżkę wzrostu. Jesteśmy teraz lepiej przygotowani na przyszłość, oferując usługi pożądane przez klientów, a także posiadając aktywa, które je wspierają, oraz bardziej efektywną strukturę kosztową. Orange Polska jest obecnie zupełnie inną firmą i wyraźnym liderem we wszystkich kluczowych segmentach rynku. Jesteśmy gotowi, żeby wykorzystywać nowe szanse i stawiać czoło przyszłym wyzwaniom.
Strategia .Grow to ewolucyjny krok, który przyczyni się do stymulacji i przyspieszenia wzrostu przychodów i zysków, kładąc jednocześnie podwaliny pod kontynuację wzrostu po roku 2024. Ewolucja oznacza, że główne filary naszej strategii nie ulegają zmianie. Konwergencja pozostaje kluczową dźwignią wzrostu na rynku konsumenckim, pomagając w zdobyciu i utrzymaniu zaufania i lojalności klientów. Pojawienie się technologii 5G stanie się całkowicie nową dźwignią wzrostu oraz przyda łączności internetowej nowego wymiaru zarówno z punktu widzenia konsumentów jak i przedsiębiorstw. W tym kontekście postrzegamy usługi ICT jako kluczowy czynnik wzrostu na rynku biznesowym.