- złożenia zlecenia na otrzymywanie faktury i najważniejszych dokumentów wydrukowanych powiększoną czcionką lub w alfabecie Braille’a bądź w pliku elektronicznym;
- wybór telefonu z udogodnieniami dla osób z niepełnosprawnościami;
- skorzystania z pomocy doradcy w konfiguracji urządzenia.
Z myślą o seniorach przygotowaliśmy portal internetowy, na którym zgromadziliśmy nasze filmy edukacyjne oraz wszelkie informacje o rekomendowanych dla seniorów urządzeniach czy usługach. W przygotowaniu materiałów pomogła nam Fundacja Zaczyn. Do tej pory stronę odwiedziło ponad 35 tys. użytkowników, a z filmów edukacyjnych skorzystało 34 tys. osób. Z okazji Dnia seniora (14 listopada) zorganizowaliśmy tydzień seniora. Przygotowaliśmy też specjalną ulotkę „Przewodnik od Orange dla Seniora” z informacjami dotyczącymi pierwszych kroków w sieci. Jest ona dostępna w naszych salonach. W ofercie wyodrębniamy telefony, które polecamy starszym klientom, a także specjalne promocje na wybrane akcesoria przydatne dla starszych.
Seniorów zapraszamy również na kursy online „Mój pierwszy smartfon”, organizowane na platformie ABC Senior wspólnie z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej. Na webinariach pokazujemy, jak internet pomaga w codziennym życiu oraz jak bezpiecznie z niego korzystać. O tym, jak włączyć internet w telefonie, wysłać maila, zainstalować aplikację czy porozmawiać z bliskimi na czacie komunikatora dowiedziało się na kursach online ponad 750 seniorów.
W firmie działa specjalny program, który w kompleksowy sposób zajmuję się kwestiami dostosowania usług, oferty i komunikacji do potrzeb starszych klientów.