Rozbudowa sieci światłowodowej była kluczowym elementem naszej poprzedniej strategii i przyczyniła się do powrotu na ścieżkę wzrostu. Osiągnęliśmy założony cel w postaci objęcia zasięgiem 5 mln gospodarstw domowych. Chcieliśmy jednak dalej poszerzać ten zasięg – zwłaszcza wobec obserwowanego dużego popytu oraz satysfakcjonującej stopy zwrotu z dotychczasowych inwestycji.
Chociaż w centrach dużych miast pokrycie światłowodami jest już wysokie – przy czym zwykle dostępnych jest kilka konkurencyjnych sieci – w Polsce jest nadal wiele obszarów, w których dominują technologie miedziane i bezprzewodowy dostęp stacjonarny, oferujące znacznie mniejsze możliwości. W nowym projekcie, naszym głównym celem było zapewnienie dostępności usług światłowodowych na tego typu obszarach w mniejszych miastach i na obrzeżach dużych miast, gdzie istnieje duży popyt, a infrastruktura jest słabo rozwinięta.