Proces definiowania treści Raportu
Proces definiowania istotnych aspektów dla raportowania Orange Polska obejmował:
- analizę badań opinii publicznej, klientów indywidualnych i biznesowych na temat kwestii
- istotnych dla odpowiedzianego operatora telekomunikacyjnego oraz publikacji medialnych
- dotyczących Spółki
- analizę badań satysfakcji pracowników
- analizę kluczowych wskaźników wpływu społecznego Orange Polska
- standardy Grupy Orange w zakresie raportowania pozafinansowego
- przegląd wyzwań dla sektora telekomunikacyjnego w Polsce i na świecie oraz działań innych firm telekomunikacyjnych w tym zakresie
- proces dialogu z interesariuszami wokół strategii społecznej odpowiedzialności Orange Polska
- tematyczny dialog z interesariuszami na temat dostępności usług, zarządzania różnorodnością, gospodarki obiegu zamkniętego
- wymogi Dyrektywy 2014/95/UE w odniesieniu do ujawniania informacji niefinansowych i informacji dot. różnorodności oraz suplementu dotyczącego zgłaszania informacji związanych z klimatem (2019/C 209/01)
- informacje zwrotne od naszych interesariuszy na temat ubiegłorocznego raportu
- rekomendacje Rady Nadzorczej dotyczące raportu.
- dialog z interesariuszami na temat „Jak być odpowiedzialnym w postCOVIDowym świcie”
- Cele Zrównoważonego Rozwoju
- standardy raportowania ESG
- rekomendacje Grupy Zadaniowej ds. Ujawniania Informacji Finansowych Związanych z Klimatem (Task Force on Climate-related Financial Disclosures – TCFD) oraz Taksonomii.