Model tworzenia wartości
Orange Polska tworzy wartość dla klientów, zapewniając im najlepsze doświadczenie w kontaktach z firmą. Osiągamy to poprzez najwyższą jakość sieci oraz bogatą ofertę nowoczesnych produktów i usług konwergentnych, mobilnych i stacjonarnych, wspartą przez aktywne struktury sprzedażowe, doskonałą obsługę klienta i zmotywowaną kadrę pracowników. Zadowoleni klienci generują przychody i zyski, które Spółka może ponownie inwestować w swoją działalność, zapewniając stabilne budowanie wartości dla wszystkich interesariuszy.
Mając na uwadze naszą nową strategię .Grow, w której kładziemy duży nacisk na naszą rolę integratora kompleksowych usług transformacyjnych dla przedsiębiorstw, postanowiliśmy dodać nową sekcję Wyników do naszego modelu tworzenia wartości: „Pełen łańcuch wartości w obszarze transformacji cyfrowej dla przedsiębiorstw”.
Ponieważ neutralność klimatyczna jest wyzwaniem dla całego świata i aktywnie ograniczamy nasz wpływ na środowisko, „Klimat” postrzegamy jako nasz zasób naturalny.