Według badań rynku przeprowadzonych w grudniu 2021 roku przez agencję badawczą PBS, Orange była dla polskich konsumentów marką pierwszego wyboru dla komórkowych usług głosowych (28%), mobilnego internetu (24%), stacjonarnego internetu (24%), pakietów (23%) i usług światłowodowych (24%)
Z optymizmem podchodzimy do nowych technologii, starając się je udostępniać jak najszerszemu gronu osób. Dlatego nasza dewiza brzmi: „Bliżej tego, co ważne dla Ciebie”.
Nasza marka ma przede wszystkim wymiar ludzki, pomagając nam być blisko naszych klientów i ich potrzeb – niezależnie od tego, czy tym klientem jest międzynarodowa firma, czy nastolatek ze swoim pierwszym telefonem. Chcemy bowiem, żeby wszyscy potrafili łatwo korzystać z technologii cyfrowych i znali ich możliwości.
Marka Orange jest także naszym atutem – i to jednym z najcenniejszych – we wszystkich krajach. Pomaga nam pokazywać, że jesteśmy firmą cyfrową, efektywną i odpowiedzialną. Działamy odpowiedzialnie, dbając o rozwój gospodarki o obiegu zamkniętym w zakresie urządzeń klienckich: telefonów, modemów i dekoderów telewizyjnych. Wydłużamy ich życie, dzięki dbaniu o nie w ramach czterech inicjatyw: recykling – odkup, naprawianie (regeneracja – naprawa), przekazywanie do odnowy i dalszego użytkowania (renowacja – odnowa) oraz dbałość o odpowiedzialną utylizację na koniec życia (recykling – zwrot). Dzięki tym inicjatywom przyczyniamy się do mniejszego zużycia surowców i energii oraz zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych.