Orange Polska, jako firma technologiczna, stawia na rozwój pracowników dostosowany do wyzwań zmieniającego się świata. Rozwój ludzi, szczególnie w obszarze kompetencji specjalistycznych, to fundament strategii .Grow 2021-2024. Aby sprostać nowym ambicjom, zdefiniowaliśmy kluczowe obszary kompetencyjne mające największe przełożenie na realizację celów biznesowych. Wśród nich są: zarządzanie danymi i sztuczna inteligencja, wirtualizacja i rozwiązania w chmurze, programowanie, cyberbezpieczeństwo, technologie sieciowe, cyfrowa sprzedaż i obsługa, agile i zarządzanie projektami oraz ekologia i odpowiedzialność społeczna. Celem rozwoju jest zarówno upskilling (podnoszenie kwalifikacji) jak i reskilling (przygotowanie do nowej roli zawodowej). Podejście do rozwoju zakłada jego długofalowość oraz korzystanie z różnorodnych metod rozwojowych na różnych poziomach zaawansowania – szkolenia, kursy online, platformy edukacyjne, filmy, dzielenie się wiedzą w ramach programu Eksperci dla ekspertów, peer mentoring i aktywność w społecznościach edukacyjnych. W 2021 roku w związku z pandemią szczególny nacisk podobnie, jak w roku ubiegłym postawiliśmy również na szkolenia wspierające pracę zdalną i hybrydowy model pracy.
W 2021 roku zaoferowaliśmy naszym pracownikom szkolenie Visa CSR, które wyjaśnia zasady społecznej odpowiedzialności biznesu i nasze cele w zakresie zrównoważonego rozwoju. Szkolenie jest obowiązkowe dla wszystkich pracowników; do tej pory ukończyło je ponad 8 700 osób. Przygotowaliśmy również szkolenie #OrangeGoesGeen, które tłumaczy ograniczenia wynikające z wyzwań dla świata, Polski i naszej firmy. Wzięło w nim udział 6 000 pracowników.