Oceniamy, że realizacja strategii Orange.one zakończyła się sukcesem.
W naszej ocenie pozycja rynkowa Orange Polska znacząco się poprawiła we wszystkich kluczowych segmentach rynku. Ponadto, jesteśmy operatorem dużo bardziej efektywnym. Kluczowym elementem były inwestycje w sieć światłowodową, która wspiera strategię konwergentną i stanowi o naszej długoterminowej przewadze konkurencyjnej. Na koniec 2020 roku w zasięgu tej sieci znajdowało się 5 milionów gospodarstw domowych w Polsce, co realizowało naszą strategiczną ambicję przedstawioną w 2017 roku. Udział klientów technologii światłowodowej potroił się w ciągu trzech lat do 27%. Odnotowaliśmy istotne wzrosty liczby klientów we wszystkich kluczowych usługach: konwergencji, stacjonarnego Internetu oraz usług mobilnych. Jednocześnie, dzięki koncentracji na wartości oraz ekspansji technologii światłowodowej bardzo istotnie poprawiliśmy trendy w zakresie średniego przychodu na klienta (ARPO).