Wraz z przyjęciem strategii Orange.one zmieniliśmy nasze podejście komercyjne, które obecnie zakłada znacznie większą równowagę pomiędzy ilością a wartością.
Oferta konwergentna Orange Love wyróżniła nas od konkurencji, pozwalając efektywniej osiągać cele komercyjne. Znacząco obniżyliśmy dopłaty do telefonów komórkowych oraz zoptymalizowaliśmy strukturę kanałów dystrybucji, co przyczyniło się do poprawy marży bezpośredniej. Aby wspomóc tworzenie wartości, uprościliśmy oferty komercyjne, zarówno konwergentne jak i wyłączne, budując je na zasadzie „więcej za więcej”, rezygnując z części ofert rozwadniających wartość i wprowadzając opłaty za każdą dodatkową usługę.
Takiej strategii sprzyjała mniej nasilona konkurencja, zwłaszcza na rynku komórkowym, która w dużej mierze ewoluowała w stronę rywalizowania o klienta jakością oferty i obsługi, a nie ceną.