Orange Polska tworzy wartość dla klientów, zapewniając im najlepsze doświadczenie w kontaktach z firmą. Osiągamy to poprzez najwyższą jakość sieci oraz bogatą ofertę nowoczesnych produktów i usług konwergentnych, mobilnych i stacjonarnych, wspartą przez aktywne struktury sprzedażowe, doskonałą obsługę klienta i zmotywowaną kadrę pracowników. Zadowoleni klienci generują przychody i zyski, które Spółka może ponownie inwestować w swoją działalność, zapewniając stabilne budowanie wartości dla wszystkich interesariuszy.
W porównaniu z poprzednim raportem zintegrowanym, nasz model biznesowy nie uległ zmianom. Ponieważ neutralność klimatyczna stała się wyzwaniem dla całego świata, a Orange Polska podejmuje aktywne działania na rzecz zmniejszenia wpływu na środowisko, w ubiegłym roku postanowiliśmy uzupełnić sekcję „Kapitał naturalny” o punkt poświęcony klimatowi.
Aby dowiedzieć się więcej, kliknij poszczególne elementy modelu.